Meillä on käytössä Nimenhuuto. Täällä ovat joukkueemme tapahtumat yhteisessä kalenterissa, viimeisimmät tiedotukset ja pelaajien ilmoittautumiset. Hyviä pelihetkiä!

Laji Jalkapallo
Kotipaikka <ei asetettu>
Jäseniä 67
Joukkueella ei ole tulevia tapahtumia. Kirjaudu sisään luodaksesi uuden tapahtuman.
Arto

Elo-syyskuussa GrIFK 2016-17 treenit yhdessä 2015 kanssa myös ULKONA Saharan kentällä (hiekka). Kannattaa osallistua!

Arto

25.8.2021 18:00 GrIFK-16 Extra harjoitukset PERUUTETTU SATEIDEN JA HUONON SÄÄN VUOKSI

Terve,

GrIFK-16 ja -17 treenit aloitus ti 27.7 klo 17-18.30 keskuskentällä.
Sen jälkeen normaalisti tiistai klo 18-19 ja su 10-11 hallissa.

Käytämme myclubia ilmoittautumiseen treeneihin. Myös nimenhuuto aluksi käytössä. Laita IN tai Out niin
Tiedämme montako tulossa treeneihin.

Lisäksi:
Voisitteko laittaa lapsenne tiedot julkisesti näkyviin myclubissa, että valmentajat näkevät kuka on tulossa harjoituksiin ja peleihin

Sen jälkeen jälkeen pelaajan nimi ja pelinumero näkyvät ilmoittautumistiedoissa kaikille muillekin.
ohje:
Tuo onnistuu Myclubissa kun klikkaa Myclubin selainversiossa oikealla ylhäällä pelaajan nimeä, sitten Omat tiedot --> Tietosuoja --> Muokkaa, ja sen jälkeen klikkaa etunimen, sukunimen ja pelinumeron kohtaan Seuralle ja lopuksi Hyväksy. Tuon jälkeen nimi ja pelinumero näkyy ilmoittautumistiedoissa kaikille muillekin.

Ystävällisin terveisin
P2016/Arto Tuohisto-Kokko